ورزش پیلاتس

ورزش پیلاتس مجموعه ای از حرکاتی است که با تمرکز برای استفاده ی همزمان از ذهن و جسم از جاذبه، وزن بدن و

دستگاه های مخصوص برای افزایش مقاومت شما کمک می گیرد تا ماهیچه های تثبیت کننده ی بدن تقویت شوند.

پیلاتس برای چه کسی مناسب است ؟

پیلاتس چیزی برای ارائه در همه سنین و سطح توانایی و تناسب، از مبتدیان گرفتهتا ورزش کاران زبده دارد.

این تمرین ها برای مبتدیان و افرادی که شرایط پزشکی خاصی دارند حمایتی فراهم می کند،

Reformer برابر مردمی که می خواهند بدن خود را به چالش بکشند ، مقاومت می کند.

با این حال، اگر یک آسیب و یا هر گونه نگرانی برای سلامتی داشته باشید توصیه می شود

از پزشک عمومی خود مشورت بگیرید.همه ی ما به ماهیچه های مرکزی قوی احتیاج داریم

تا حرکت هایمان را پشتیبانی کنند. ماهیچه های مرکزی همان ماهیچه هایی هستند

که لگن و استخوان پشتی را استوار می کنند تا بهترین توازن ایجاد شود.

ورزش پیلاتس

ورزش پیلاتس چه فوایدی برای سلامتی دارند ؟

متخصصان می گویند که تمرین منظم پیلاتس به بهبود وضعیت بدنی، ماهیچه ها ، تعادل و تحرک مفاصل

و نیز کاهش استرس و تنش کمک می کند. برای ورزش کاران زبده می توانند با توسعه قدرت و انعطاف پذیری بدن ،

آموزش خود را تکمیل کنند و به کاهش خطر آسیب کمک کنند.

اکثر ورزشکاران، با استفاده از ورزش هایی مثل بدنسازی، فقط بر روی عضلات ظاهری بدن خود کار می کنند

در حالیکه با انجام ورزش پیلاتس می توانید عضلات کوچک خود را نیز به کار گیرید.

عضلاتی که به داشتن تعادل، بهبود کنترل عضلات مرکزی بدن، و تثبیت بدن تاثیر دارند.

 

باشگاه ورزشی بانوان

برگزار کننده دوره های تخخصی ورزشی بانوان

۰۹۱۲۴۱۶۱۶۴۵