بازی و خلاقیت

به دانش آموزان خود فرصت دهید تا بازی کنند.

وقتی از خلاقیت صحبت می کنید ، نمی توانید از مفهوم بازی فرار کنید.

آزمایش و کنجکاوی عناصر هر دو هستند. به همین دلیل بسیار مهم است

که به دانشجویان خود اجازه دهید در اتاق هنر بازی کنند.

با این وجود ، هنگام تنظیم این فرصت ها باید مراقب بود. همانطور که معلم هنر

دبیرستان و نویسنده سابق AOE ، ایان سندز ، خیلی خوب گفت: “بازی یک تمرین

نیست. اگر هدف از این درس این باشد که دانش آموز یک نتیجه از پیش تعیین شده

را کشف کند ، دانش آموز واقعاً بازی نمی کند. به عنوان مثال ، اگر به دانش آموز رنگ

زرد و قرمز داده شود و به او گفته شود آنها را مخلوط کند تا ببیند چه اتفاقی می افتد ،

یک آزمایش معتبر نیست. بازی وقتی کارگردانی دانشجو باشد و در مورد نتایج احتمالی

کنجکاو باشد ، بهترین عملکرد را دارد. “

هنر خلاق

بازی و خلاقیت

در عوض ، ممکن است مقدماتی و سیاه و سفید و تعدادی نی را در اختیار دانش آموزان قرار دهید و

آنها را به چالش بکشید و رنگ منحصر به فرد خود را نام ببرند. یا می توانید شیشه های آب ،

آبرنگ های مایع و دوربین های دیجیتال را در اختیار دانش آموزان قرار دهید تا جادوی اختلاط رنگ

را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند.رنگ ها در آب در یک شیشه مخلوط می شوند

بازی علاوه بر فراهم کردن راهی برای کشف مواد به دانش آموزان، به دانش اموزان  کمک می کند

تا شل شوند و با “خوب” یا “عالی” نشان دادن همه چیز مبارزه کنند. اگر آنها در تلاش برای ساختن

چیز خاصی نیستند ، فشار از بین رفته است. آنها مانده اند تا روند کار را کشف کنند.در حالی که

دانش آموزان ابتدایی از بازی با رها کردن  خوشحال هستند ، تعیین محدودیت ها به دانش آموزان

مسن کمک می کند تا به یک ذهنیت بازیگوش تبدیل شوند. به عنوان مثال ، اگر نی های دانش آموزی

خود را به عنوان چوبهای بلند یا دست غیر مسلط خود استفاده کنید ، آنها را وادارمی کند تا از

منطقه راحتی خود به مکانی آزمایش بروند. یکی از آخرین راه های مفید بودن بازی ،ایجاد وقفه

در مغز در طول کار است. چه به دانش آموزان خود اجازه دهید در یک ایستگاه حسی یابازی تئوری

رنگ کاوش کنند ، آنها با شادابی و آرامش به کار خود باز می گردند.

 

     خلاقیت دانش آموزی

      برگزار کننده #کارگاه های_خلاقیت

      جهت کسب اطلاعات:

  • ۰۹۱۹۰۳۱۶۸۷۵